love me. love you.

bring me chocolate. coffee and ice-cream. heaps please.

Thursday, June 11, 2009

Let's hope this never happens.

你常常說 我很完美
沒人能取代 我給的一切
我就以為 我努力更完美
我們 就會永遠

完美並不美 我們多虛偽
你讓我的好 變成一種罪
完美並不美 當你愛了誰
我的完美也只是 不完美

不,完美, 李玖哲

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home